niedziela, 2 stycznia 2011

New in :) Hello 2011 :)

Nowy rok, nowe pomysły, nowe inspiracje, nowe outfity. :) Jak fajnie jest rozpocząć mój upragniony rok. Dlaczego ? W tym roku jadę na wycieczkę do Paryża, mam zamiar zdać maturkę, wyprowadzić się do Torunia i dostać się na jakieś studia i znaleźć pracę w jakieś sieciówce :D Takie moje rzeczy do spełnienia na ten rok :)
Kupiłam sobie ostatnio swoją pierwszą szminkę i nie jestem do niej ostatecznie przekonana. Co myślicie ? (zdj.1). Bluzkę to łup wyprzedażowy, widać średnio, ale to ręce układające się maskę, a na palcu znajduje się pierścionek :D Napis na niej głosi: "My new favourite look fabulous classic" :D







 Dzięki Waszym radom zakupiłam w końcu moją nową miłość :D Nokia C3 :)


tight,skirt- new look | coat- top secret | t-shirt- bershka


EDIT !
Zapomniałam: ZAMAWIAĆ ? :)

15 komentarzy:

  1. Wyglądasz na prawdę fajnie, a co do pomadki chyba nie jest taka zła mimo wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się płaszczyk:)ja ostatnio wolę używac właśnie pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Długo szukałam takich podkolanówek, ale raczej białych z czarnymi paskami. I wciąż nie znalazłam. Gdzie kupiłaś swoje ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Marta: Dostałam w prezencie od koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zestaw super, a co do koturnów - zamawiaj i pochwal się skąd! :D boskie!

    OdpowiedzUsuń
  6. zamawiaj, zamawiaj ! masz świetną fryzurę. pozwolę sobie poobserwować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Secrets, K.: Dziękuję :D Chyba się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ZAMAWIAC!

    :)

    http://subiektywnie1606.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. może sie kiedyś spotkamy ja mieszkam w bydgoszczy ale to tylko 30 km do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi! Nice blog! I follow you! Happy 2011!
    Mónica.

    OdpowiedzUsuń
  11. O, O! Daj koniecznie znać, jak się sprawuje ten telefon. Bardzo chcę którąś z tych smart-nokii, ale ta ma chyba stosunkowo słaby aparat, nie ?
    Bosko wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog,bardzo mi sie podoba. zapraszam do obserwowania mojego.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

thank you so much!