czwartek, 31 marca 2011

Paryżu przybywam !

To już jutro ! Francjo przybywamy <3 Wieża Eiffla, Moulin Rouge, park Asterixa, Luwr .. Nie mogę się doczekać ! :) Nie miałam, aby skomponować jakiś outfit więc macie coś wygrzebanego z dysku + moje inspiracje Paryskie i to co mnie czeka :) Czekajcie na relację, możecie się jej spodziewać w czwartek, tudzież w piątek. :) Buziaki ;*

Translation:
It's tommorow ! Paris come to me <3 I can't wait ! :) I haven't time to compose an outfit, but I searched anything in my folder + my paris inspirations and it what wait for me. You will wait to describe my adventure: maybe thursday or friday ! :)  Kiss ;*








 shoes- taily weill | jeans- bershka | sweater- h&m









11 komentarzy:

  1. Masz niesamowicie oryginalną urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie lubie Paryzu, ale twoje spodnie za to mi sie podobaja :D

    zapraszam do siebie
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. oo jak ja ci zazdroszczę, byłam raz w Paryżu i marzy mi się kolejny raz.
    udanej podróży życzę ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne portki :)

    ps Zazdroszczę wyjazdu.
    Miłego pobytu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak klon doroty masłowskiej dosłownie

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Wam serdecznie ! :*
    Mam nadzieję, że przywiozę duuuużo zdjęć i wspomnień :D

    OdpowiedzUsuń
  7. chociaż nie lubię języka francuskiego, bo muszę się go uczyć... zazdroszczę wyjazdu. ; )
    fajny sweterek w paski. ; D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę Ci tego Paryżaaa ;). Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. miłego pobytu:)
    zestaw świetny,uwielbiam takie portki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. absolutnie fantastyczny set!
    chciałabym mieć wszystko! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny zestaw ; )
    a inspiracje cudowne ; )

    OdpowiedzUsuń

thank you so much!