niedziela, 12 czerwca 2011

at the sea.

Wrzucam moje fotki z nad morza, nad którym spędziłam 4 piękne dni :) Słoneczko grzało do południa, a wieczorami można było oglądać piękną burzę :) Musiałam sobie kupić kapelusz, ponieważ mogło się to źle skończyć dla mojej głowy :D
Mogę skreślić kolejną rzecz z mojej listy 'must have', a mianowicie buty na słupku tzw. block heels. Rozglądałam się dość długo po internecie, ale jedyne, które przypadły mi do gustu kosztowały w deezee 170 zł. Jak miłe zaskoczenie mnie ogarnęło kiedy weszłam ostatnio do 'bezmarkowego' sklepu i ujrzałam moje cuda za 49 zł. :) Ostatnio również w sh upolowałam piękną spódniczkę wyprodukowaną we Francji i jeansy. Wszystko ukaże się niedługo na blogu :)



Translation:
I was at the sea four days. There was amazing. The sunny day and the nights storms. I must buy a hat because the sun was very warm. 
I bought new shoes: block heels. I am very happy, because there was very cheap.
















 My new shoes.


I like this colour.

Zapowiedź kolejnego posta. Spódniczka- sh.


db4cff94 - kod na -5% na etorebka.pl

xoxo

54 komentarze:

  1. zazdroszczę! :) tez bym chciała. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjecia :) jak ja kocham polskie Morze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Butki zapowiadają się genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na zdjęcia butów z innej strony:) może za kilka dni też będę nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Famoody- będą w następnym poście, nie chciałam wszystkiego zdradzać :P Mam nadzieję, że niedługo pojedziesz i odpoczniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia.
    bardzo podoba mi się kapelusz i buty, zapowiadają się ładne.
    W wakacje też jadę nad polskie morze. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już jestem ciekawa kolejnego posta, bo spódniczka bardzo i się podoba :)
    Za tydzień też się wybiorę nad morze tylko żeby pogoda dopisała

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne fotki,widac że było cudownie:)fajnie Ci w tym kapelusiku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow i miss the sea so much. Your hairstyle reminds me of Twiggy :) i do like your dress so much :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne buty i spódniczka. Ten kolor lakieru jest ostatnio moim ulubionym :)
    Zazdroszczę wyjazdu nad morze.

    OdpowiedzUsuń
  11. uroczy kapelusik!!!

    http://jozefinafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. może faktycznie, ale pozwól mi się na razie nacieszyć długością midi :D Możliwe, że później dojdę do tego samego wniosku :)))

    Cudny ten kapelusik i zazdroszczę morza! ach :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Spódniczka z zapowiedzi ma piękny kolor i fason :>
    Poza tym morze ... ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka śliczna spódniczka.. Ukradnę ci ją ;P haha
    Zapraszam do mnie ;D
    Obserwuję i licze na to samo ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Co to za urocza miejscowosc , jeśli można wiedziec ? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Irving27: Początkowe zdjęcia to Darłówko, a te kilka ostatnich to widoki z Jarosławca :)


    Dziękuję wszystkim ! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę wypadu nad morze, też chętnie bym się wybrała. Świetnie wyglądasz w tej letniej sukience. Zapraszam do nas, obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. A gdzie byłaś nad morzem?
    Piękne widoki:)
    ja jade za tydzień, już nie mogę się doczekać:)

    http://cornersofthefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. przyjemne zdjęcia i stylizacja,bardzo fajnie !

    OdpowiedzUsuń
  20. cudna spódniczka!! zazdroszczę!!

    OdpowiedzUsuń
  21. ŚLICZNE ZDJĘCIA!! Wyglądasz cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Boska spódniczka! Nie mogę doczekać się stylizacji z nią! Poza tym śliczna tunika ta granatowa, taka letni i lekka! Bardzo mi się podoba! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. zazdroszcze wypadu nad morze! :D swietnie

    OdpowiedzUsuń
  24. hej! byłam tam 3 tygodnie temu! :) świetny kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna sukienka i okulary z kilku pierwszych zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ślicznie wyglądasz!

    jestem 100 obserwatorką! :D JUPII! :D

    zapraszam do obserwacji mojego bloga! :*

    http://www.facebook.com/pages/Fashion-Passion/127087060700971 - FASION PASSION because we all love to be a little fashion victims! :)

    FASHION VICTIM
    FASHIONpassion-FBpage

    MY RECIPES

    OdpowiedzUsuń
  27. beautiful dress and pictures!! I am your new follower please follow me back :)

    http://www.ohmydior.org/

    http://www.ohmydior.org/

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdjęcia extra :) śliczną sukienkę masz tą niebieską :))

    pozdrawiam
    http://amazing-and-crazy-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. super zdjecia, aah i ten kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne zdjęcia ;)

    Zapraszam do wzięcia udziału w KONKURSIE!
    Szczegóły u mnie na blogu! ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. fajny kapelusz i gratuluję znalezienia wymarzonej pary butków !:) super.
    A połączenie ołówkowej spódnicy w tym kolorze plus takie paznokcie to idealny zestaw !

    OdpowiedzUsuń
  32. taka spódniczka w sh! po Twoich zdjęciach stwierdzam, że w ogóle nie doceniam naszego morza, chociaż mieszkam 10 km od niego -_-

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam oglądać takie zdjęcia :) super spędziłam u Ciebie czas. Fajny zestaw z tym kapelusze.
    Dodaje :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zazdroszcze wyprawy nad morze:)!
    Kochana, jaki szablon bloga wybrałaś, albo jakie ustawienia zaznaczyłaś, że masz takie małe marginesy na stronie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam zdjęcia na takich słupkach nad morzem, są zawsze takie pozytywne:) Tylko trochę się ciężko po nich chodzi jak są całe w glonach;p
    Pozdrawiam i dziękuję za kom, Domi:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dzięki, spróbuję pokombinować;D
    Zapomniałam Ci wczesniej napisać,że kupiłaś genialne buty:)!

    OdpowiedzUsuń
  37. Tunika ładna. :)
    xx

    http://sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Mmm... ja również chętnie pojechałabym nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ach, masz niesamowitą malinową spódniczkę! Muszę ją zobaczyć w następnym poście w zestawie :).

    OdpowiedzUsuń
  40. świetne zdjęcia :) bije z nich pozytywna energia aż chcę się nad morze.

    OdpowiedzUsuń
  41. Boże, jak ja bym chciała być teraz nad morzem.
    nie masz pojęcia, jak Ci zazdroszczę! :)
    PS. Koniecznie chcę zobaczyć więcej zdjęć tych butów! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam w taką pogodę chodzić nad morzem!
    Świetne buty!
    Pozdrawiam,
    C.

    OdpowiedzUsuń
  43. nie mogę uwierzyć, że ta śliczna spódnica z ostatniego zdjęcia jest z sh. super

    OdpowiedzUsuń
  44. no właśnie mam tak jak mówisz, po prawej dodatki a po lewej tekst i nie moge bardziej rozszerzyc. no trudno :( zostawie tak jak mam, moze pozniej cos pokombinuje jeszcze.

    ale dziekuje za pomoc :*

    OdpowiedzUsuń

thank you so much!