niedziela, 6 listopada 2011

raspberry-pink mouth.

Z racji tego, że jest 15 stopni na plusie pozwoliłam sobie dzisiaj na cienką kurtkę ;-) Było mi cieplej niż kiedykolwiek o tej porze roku ! Wczorajszy dzień minął mi pod znakiem szukania odpowiedniego dla mnie fluidu. Mam bardzo jasną karnację i wszystkie najjaśniejsze fluidy, które oferują mi pobliskie drogerie są dla mnie za ciemne. Z pomocą przyszło allegro i po całodniowym czytaniu recenzji, konsultacjach i przejrzeniu kilkunastu stron mój wybór padł na Maybelline. Mam nadzieję, że będzie odpowiedni ! Jeżeli ktoś miał do czynienia z tą marką to proszę o opinie ;-)


Outfit:










shoes- asos + DIY | pants- new look | shirt- atmosphere,sh | bag- vintage | brancelets- delamo.pl

39 komentarzy:

  1. te bransoletki świetnie współgrają z musztardowymi spodniami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę oderwać wzroku od Twoich butów! ;)
    Ostatnio używam fluidu z tej firmy i jestem zadowolona ;) posiadam fluid rozświetlający i w supełności zaspokoił moje pragnienia ;)
    Zapraszam na: http://mojmalyswiatmody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam okazję używac tego podkładu. dla mojej skóry okazał się swietny. dobrze krył i nawilżal.
    co do stroju świetny kolor spodni! chętnie zajrzę do ciebie ponownie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie i koszula są przepiękne!!! Cudowny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne spodnie! wyglądasz ekstra!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw! Bosko wyglądasz w tych spodniach! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw. Ja od trzech miesięcy próbuję powbijać pineski w moje buty, ale mi nie wychodzi. Łamię pineski i prawie palce ;))
    Co do Maybelline lubię ich kosmetyki, ale nie fluidy. Chyba mam na nie za tłustą cerę, bo u mojej mamy się sprawdzają.
    Moja skóra zimą nie jest zbyt opalona, więc używam Bourjois healthy mix (około 50zł) kolor 52 + BourjoisBiO detox organic 51, a latem tylko Bourjois healthy mix kolor 53 :))

    OdpowiedzUsuń
  8. spodnie świetne :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz przecudownie !
    idealnie połączenie bieli i musztardy !

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne buty, spodnie, bransoletki! ogólnie ważenie wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie zapraszam na rozTARGiasz w POZNANIU, który odbędzie się w ramach akcji COLLABORING
    "Street-Wear Market", który będzie miał miejsce w 8 BITACH od godziny 13. Impreza ma na celu promocję młodych i zdolnych ludzi oraz marek odzieżowych tworzących tzw. rynek niezależny.

    Więcej o evencie:
    http://www.facebook.com/event.php?eid=129199297183856&ref=ts

    Mam nadzieję do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty i spodnie wyglądają niesamowicie! Cały zestaw bardzo mi się podoba. Uwielbiam Twoje piegi.

    OdpowiedzUsuń
  13. so so pretty! i love this :)

    xx

    natalieoffduty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. swietnie Ci z takim kolorem na ustach :))
    no i super spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham koszule ;)

    Masz bardzo fajny gust :)

    OdpowiedzUsuń
  16. buty!!!! kolor spodni idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne spodnie i bransoletki!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie! koszula jest megamegamega, szukam takiej:>

    OdpowiedzUsuń
  19. muszę Ci szczerze powiedzieć, że to chyba jest jedna z najlepszych stylizacji! Kocham Twoją piękną cere,! piękna!!

    OdpowiedzUsuń
  20. naprawdę rewelacyjny zestaw. wszystko mi się podoba :) ja też mam problem z fluidem :( i dla mnie maybellin jest za ciemny i nie byłam za bardzo zadowolona z niego.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne spodnie i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. dzięki za miły komentarz na blogu!;-)
    o ranyyyyyyyyyyyy cudne te buty! a na bransoletki tego typu poluję od dawna. ogólnie outfit na duży plus, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapraszam na allegro, mam pare ciekawych ofert, ubrania w świetnym stanie: http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=5678932

    pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  24. nie ma za co! mi ten fluid nie podpasował, ale może dla Ciebie będzie dobry? ja kupuje w aptece Pharmaceis fluid i jest bardzo jasny. Ale ma taką wadę, że musisz stosować na niego puder bo inaczej strasznie się świecisz:/
    ja jestem jeszcze raz pod wrażeniem Twojego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. cool shoes

    i'm follwoing you

    hope you can visit my blog and we can follow each other

    kisses

    www.myjiglyciouslife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia i outfit :)
    Oby twoich postów było coraz więcej, bo masz świetnego bloga :D
    Pozdrawiam i zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  27. wyglądasz rewelacyjnie, a bucików zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Twoje włosy <3 ten kolor OMG piękny! i do tego świetna stylizacja !

    OdpowiedzUsuń
  29. Wielbię twoje buty dziewczyno!

    Pozdrawiam,TINA.

    OdpowiedzUsuń
  30. wyglądasz dla mnie idealnie. sama z chęcią bym się tak ubrała. Twoja stylizacja to dla mnie stylizacja miesiąca!

    OdpowiedzUsuń
  31. Łał, wyglądasz naprawdę świetnie !
    No i ta Twoja porcelanowa cera, błękitne oczy, rude włosy - marzenie :) Świetnie to podkreśliłaś szminką, i idealnie się to komponuje ze złotem i musztardowym koorem spodni :)

    OdpowiedzUsuń

thank you so much!