środa, 4 kwietnia 2012

young blood.

Mam tyle pomysłów na outfity i tyle rzeczy Wam do pokazania, a pogoda mi to rujnuje ;-( 
No, ale nic. Nadrobimy, nadrobimy.
+ przepraszam za moje włosy! totalnie nie chciały się ułożyć ;-)
ps. no to już wiecie, że lubię Rihannę :D

Takie zwyklaki wybieram zwykle kiedy biegam po mieście i mam do załatwienia kilka rzeczy ;-)
Mam nadzieję, że Wam się spodoba :P

 buty- vero-vila | spodnie, marynarka, bluzka- bershka | zegarek- allegro



 


49 komentarzy:

  1. świeeetnie! bardzo mi się podoba :) fajny zegarek.
    zapraszam na konkursy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosto i fajnie, koszulka z Rihanną jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. koszulka świetna, też lubię rihannę ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Butki mają piękny kolor a Rihanna musi być! Od ostatnich wakacji stałam się jej fanką ; >

    OdpowiedzUsuń
  5. NAJlepszy zestaw jaki dzisiaj widziałam na blogach! Prosto, z klasą ... Mega buty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie :)) mam tą koszulkę u mnie na sprzedaż :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super! bardzo podoba mi sie motyw: wszystko na czarno + buty w innym kolorze (najlepiej bardzo intensywnym jak ten) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super zestaw, bluzka i buty najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny zestaw ;)


    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też bardzo lubię Rihannę :)
    Fajnym elementem w tym outficie są buty i zegarek.

    OdpowiedzUsuń
  11. doskonale :)buty są fantastyczne,chętnie bym sobie takie sprawiła;)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję kochane!
    nawet nie wiecie jak mi miło <3 ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niebieski bardzo fajnie ożywił tę stylizację :) buty świetny model, planujesz coś z włosami? może je jakoś fajnie przyciąć>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, planuję ;-) niezmiennie od pół roku je zapuszczam i od tego czasu nie obcinam. Są strasznie zniszczone, ale wie, że jak zacznę cieniować itp to będę wracać ciągle do punktu wyjścia. Dlatego kiedy będą odpowiedniej długości tak mniej więcej jak długość the haute pursuit to wtedy je doprowadzę do stanu używalności ;-)

      Usuń
  14. tu nawet rihanna mi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudnie! Butki są świetne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też lubię Riri;D Dlatego szaleję na punkcie tej koszulki ;p :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za odwiedziny ;))
    Zapraszam do udzialu w konkursie, do wygrania 100 zl na zakupy w Zarze lub H&M'ie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. zastanawiam się nad zakupem tych butów, wygodne są ? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zakochałam się w tych butach <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna koszulka!:) I marynarka :) Ładnie się ze sobą komponują:)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie przełamałaś czerń butami! świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny zestaw, zegarek bombowy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam połączenia butów z dodatkami ;d

    OdpowiedzUsuń
  24. buty ♥ wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudownie wyglądasz, dodaję do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  26. buty są świetne! Wyglądasz bardzo fajnie.
    Przeglądając Twoje poprzednie posty stwierdzam, że prowadzisz bardzo insiprującego bloga, więc dodaję do obserwowanych.
    Zapraszamy na naszego bloga, jeśli Ci się spodoba równie bardzo jak nam u Ciebie to zachęcamy do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzięki za odwiedziny! :*
    Ja też bardzo lubię Rihannę, uwielbiam Jej styl, a "We found love" zawsze powoduje we mnie pozytywne emocje. :) Świetnie wyglądasz, bardzo fajne butki masz! A włosami się nie przejmuj, tak czasami bywa, poza tym fajnie wyglądają! :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczny zestaw <3
    +zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolor tych butów i sam rodzaj jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  30. przez kolor butow calosc powiewa swiezoscia i mimo czarnych ubran jest radosnie, brawo :>

    OdpowiedzUsuń
  31. wow,jakie cudne buty i czadowa koszulka!

    OdpowiedzUsuń
  32. omgggg! koszula z Ri!!!! dawaj ją !! :D <333
    zakochalam sie tez w butach *o*

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny t-shirt. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

thank you so much!