poniedziałek, 23 stycznia 2012

Don't go.

Nienawidzę takiej pogody! Chyba tylko Polska zachodnia nie ma śniegu, a zamiast tego ciągle leje deszcz, wiatr urywa głowy, a ulice są pokryte błotem! Nie lubię tego okresu i albo niech będzie w końcu śnieg, albo normalna pogoda ! Wrrr. Zdjęcia miałam zrobić już 5 dni temu- padało, w pt.-lało, w sobotę- padał śnieg, wczoraj- lało jak z cebra, a dzisiaj wow NIE PADA! No to wyszłam, zmarzłam bez płaszcza i czuję, że za to moje poświęcenie będę jutro cierpieć, ale przepraszam Was za moje włosy! Nie poradziły sobie z tym wiatrem :(
Ps. Chcecie posta z moimi nowościami ? ;-)

Dzisiejszy zestaw składa się z głównie z sukienki, którą w dzisiejszym poście możecie oglądać jak bluzkę. Zakochałam się w takim materiale i chciałabym mieć jeszcze takie legginsy! Do tego dodałam pasek i rajstopy od sklepu novamoda. Może to i dziwne, ale dotychczas w swojej szafie nie miałam klasycznego, czarnego paska! Szukałam i szukałam tego idealnego i w końcu mam! Dodatkowo ma przy klamrze fajną kłódkę z kluczykiem ;-) Outfit ożywiają buty z wholesaledress i torebka z h&m. + POMARAŃCZOWA SZMINKA ;-)
.
 buty- wholesaledress | rajstopy, pasek- novamoda | spodenki- top secret | bluzka (sukienka), torebka- h&m











58 komentarzy:

  1. O, też mam tą kieckę! Dział dziecięcy H&M rządzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi sie ta torebka. Kiedyś miałam ochote kupić taką w kolorze pudrowego rużu ale moja córka mie od tego odwiodła i teraz żałuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne spodenki, nieźle współgrają z bluzką:)

    OdpowiedzUsuń
  5. buty mi sie podobają ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne ; )
    Piękne buty ; >

    OdpowiedzUsuń
  7. genialny zestaw, wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę torebka mi się gryzie, ale całość super i pomysłowo :) Lubię Twoje zestawy.

    OdpowiedzUsuń
  9. swietna ta bluzka! tez chce! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam taką samą sukienkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jasne wrzucaj notkę z nowinkami ;D
    Zapraszam na nowego posta <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak wszystko przyjdzie to dodam ! <3

      DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM! ;*

      Usuń
  12. Świetna kopertówka i cały zestaw oczywiście też! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. genialna stylizacja, piękna welurowa sukienk-bluzka, bardzo lubię nosić sukienki, bo mogą być 3 rzeczami:) sukienką, spódnica i bluzką:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, idealnie wszystko połączone :>

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne rajstopy i buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. u nas śnieg jest, ale co z tego, jak wirusy szaleją i wszyscy chorują (czyt. ja :/ )
    A tych butów Twoich to odżałować nie mogę, piękne są!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. welurowy vintage! niezłe buty

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz :) Kopertówka i rajstopy są genialne, a Twoje nogi wyglądają na bajecznie długie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. buty są moim faworytem. świetny zestaw. u mnie dokładnie to samo z pogodą, wrr!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna buty! :)

    długo szukałam twojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ta bluzko sukienka jest genialna :) cały zestaw bardzo ciekawy :)!

    OdpowiedzUsuń
  22. super stylizacja!!! :) przesliczna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale masz juz dlugie wlosy! ;)
    u mnie pelno sniegu i mroz ponad 10!

    OdpowiedzUsuń
  24. przeslodka jest ta torebka
    jak mialam rude czy rudawe wlosy, uwielbilam czerwone dodatki!! I Tobie bardzo pasuja!!
    xxo

    OdpowiedzUsuń
  25. Od jakiegoś czasu poluje na takie rajstopy.
    I świetne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Welur i róże- fajne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz rewelacyjnie. Wszystko bardzo mi się podoba. A te buty to bym Ci z chęcią ukradła :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Beautiful, love the colours in this outfit and the tights are fab!

    http://styleservings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam tę torebkę, jest piękna! też ją sobie chciałam kupić :) cudowny zestaw i kocham kolor Twoich włosów, zawsze takie chciałam mieć :))

    OdpowiedzUsuń
  31. torebeczkaa jeest śliczna <3
    świetny blog, obserwuję i liczę na to samo ! ; *******

    http://angiee-fashion.blogspot.com/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  32. Byłabyś zainteresowana spotkaniem bloggerek w Poznaniu w ferie? :)

    OdpowiedzUsuń
  33. jest i mróz na Zachodzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. miło mi :)
    fuu, Poznań nadal bez śniegu, ale dziś za oknem -100!

    OdpowiedzUsuń
  35. Rewelacyjnie wyglądasz! :) buty są mega!! :)

    http://bellasstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. też nie przepadam za taką pogodą, a stylizacja świetna

    OdpowiedzUsuń
  37. Really enjoy your blog. I am your newest follower. Please check out my blog and follow me if you like it! Thanks =)

    OdpowiedzUsuń
  38. ciekawy zestaw!!! świetnie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń

thank you so much!