poniedziałek, 2 stycznia 2012

Velvet dress | Pierwsze Urodziny Bloga !!

Mój blog obchodzi dzisiaj swoje pierwsze urodziny ! Pamiętam jak dziś zdjęcia robione rok temu w styczniu! Jak stałam przed aparatem. Towarzyszące temu uczucie podekscytowania. Odwiedziliście mnie 65 935 razy. Zostawiliście 3232 komentarzy. Oglądaliście moje zmagania z zapuszczaniem włosów ! Dopiero od około miesiąca czuję, że pokazuję to co chcę w 99 procentach. Ten rok był takim poszukiwaniem siebie ! Czuję, że znalazłam. Mam nadzieję, że przed nami jeszcze kolejne kilka pięknych lat!! :) Dziękuję :)

Dzisiejszy zestaw składa się z fioletowej welurowej sukienki znalezionej na przecenach w h&m kids. Na początku weszłam tam z zamiarem kupna legginsów z tego samego materiału, ale jak zobaczyłam tą sukienkę to wiedziałam, że musi być moja! I tak o to przedstawiam Wam strój na karnawał. :) Miłego 2012 !! :)
 









velvet dress, bag- h&m | shoes- deichmann


39 komentarzy:

  1. Ładne nogi :P Sukienka średnio mi się podoba, ale buty i torebka są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje rocznicy ;) bardzo ładna ta sukienka, my mamy takie legginsy z H&M kids :)

    OdpowiedzUsuń
  3. heh widzę, że dziś obie zamieściłyśmy wpisy z sukienką welurową :)
    Gratuluję rocznicy i życzę oczywiście kolejnych

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia. pozdrawiam i gratuluję rocznicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. w takim razie sto lat blogowania!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne szpilki! ;)Oczywiście życzę dalszych sukcesów! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz genialnie w tej sukience! Kolorystycznie wygląda cudownie z butami i torebką! ;)


    przy okazji STO LAT, STO LAT! ;d kolejnych tak udanych zestawów i wielu, wielu miesięcy..lat z nami! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sukienka :)

    Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. 1ooo lat! ;)
    Identyczną mierzyłam i jeszcze ten uśmiech, kiedy zobaczyłam cenę i jak dobrze na mnie leży, jednak raczej tylko na imprezy, na które ja nie chodzę :( więc pożegnałam się z sukienką, ale i tak wyszłam z zadowoloną miną z H&M ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. kiecka jest świetna!
    Gratuluję roczku i 100 lat życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nesstyle dzisiaj tez obchodzi roczek ;p ! Tobie gratuluję Kochana i życzę dalszych sukcesów !!! ; * aha no i już pisałam ,że welurowa love !!! : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę wielu lat, aby nigdy się Tobie nie znudziło :)... w sukience wyglądasz mega zgrabnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super :)
    Wszystkiego dobrego w 2012 roku!

    OdpowiedzUsuń
  14. prześliczne zdjęcia!!!następnych roczków życzę;)

    OdpowiedzUsuń
  15. również gratuluję! sukienka jest boska

    OdpowiedzUsuń
  16. Happy Birthday!! ..dla Twojego bloga!! :)) ps.Cudne są te szpilki ;) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. a welurowe leggi na dziale dziecięcym ;P i jest też ich mnóstwo w terranowie :) gratuluję każdego komentarza i każdej z cyferki która sprawia taka radość że robisz coś i ktokolwiek chcę to oglądać <3 oby tak dalej, rób swoje i pozostań sobą inaczej przestanę tu zaglądać ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. Buty i torebka są świetne. Mają piękne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  19. 100% zadowolenia z zestawów w tym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  20. O mam identyczna sukienkę :)
    Gratuluję 12 miesięcy blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Seksowny zestaw! Zyczę kolejnego udanego roku!

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam twoje włosy!
    swietny zestaw, kobiecy i sexy

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna sukienka, naprawdę znalazłaś ją w H&M kids? Świetna zdobycz!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje! trzymam kciuki za dalszy rozwój i pomysły:-)) pozdrowienia serdeczne i uściski! /marta

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne buty:)

    obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. gratuluję! a zdjęcia i zestaw są super!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję blogowej rocznicy ! :))

    Świetna sukienka. No i te noooogiiii... ;)))

    Buźka. :*

    OdpowiedzUsuń
  28. fajna sukienka;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna sukienka i jakie zgrabne nogi:)
    Zapraszamy na rozdanie:http://lovefashion-our-imagination.blogspot.com/2012/01/konkurs-na-nowo.html

    OdpowiedzUsuń
  30. nogi nogi nogi: classy legs: love your styling

    OdpowiedzUsuń
  31. sorry for my english

    but please do not be angry

    I have interest of the velvet dress the can i have it

    I would pay them what they want.
    if I could have it.


    I offer 200 to 250 €
    for one

    greeting

    please write back

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepraszam za mój angielskiale proszę się nie gniewaćMam interes aksamitnej sukience mogę go miećChciałbym zapłacić im to, co chcą.czy mogę mieć.Oferuję 200 do 250 €dla jednegopowitanie

    OdpowiedzUsuń

thank you so much!