czwartek, 2 stycznia 2014

15 faktów o mnie.

Zaczynam Nowy Rok z nową tematyką bloga :) 
Zapraszam Was na post, w którym przedstawię Wam 15 faktów z mojego życia :)


1. Urodziłam się 24.12.1992 :) Byłam świątecznym prezentem :)
2. Jestem rudzielcem :) Nigdy w życiu nie farbowałam włosów, ale cały czas chodzi mi to po głowie :)
3. Uwielbiam oglądać mecze piłki nożnej. Kibicuję Realowi Madryt od kiedy pamiętam :)
4. Studiuję zaocznie Turystykę i rekreację i pracuje jako opiekunka do dziecka.
5. Uwielbiam podróżować! Moim marzeniem jest zwiedzenie Hiszpanii i Grecji :)
6. Jestem książko- i kinomaniaczką. Czytam przynajmniej jedną-dwie książki tygodniowo (tak samo jest z filmem).
7. Nałogowo oglądam filmiki na youtubie. Moimi ulubionymi kanałami są te lifestylowe, urodowe i modowe.
8. Uwielbiam pizzę! 
9. Minimalizm króluje w moim sercu :)
10. Mam bardzo jasną karnację, kolokwialnie "jestem biała".
11. Nie lubię chodzić do klubów, wolę domówki.
12. Chciałabym wyjechać z Polski, ponieważ nie czuję się dobrze w tym kraju.
13. Bliskie mi osoby mogę policzyć na palcach jednej ręki.
14. Panicznie boję się myszy i żab.
15. Jestem hipochondryczką. Uważam, że mam każdą możliwą chorobę, która może przydarzyć się człowiekowi :D


43 komentarze:

  1. Wow - przepięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie farbuj włosów! ;p Sama byłam naturalnym rudzielcem i powoli, powoli zaczęłam się farbować, że obecnie mam różowe włosy i nie mogę wytrzymać dłużej niż dwa miesiące bez farbowania. Także nie warto, zrób sobie ombre, ale nie farbuj, proszę! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor włosów, moim zdaniem, masz naprawdę ładny, ja bym nie farbowała :) Ale może jakiś szampon zmywalny?
    Sukienka śliczna.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym nie farbowała włosów :D Zawsze można kupić sobie peruki o dosyć naturalnym wyglądzie. :)
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny post!
    Fajnie jest urodzić się w Wigilię.

    Podoba mi się styl w jakim prowadzisz blog :)
    Obserwuję, zostaję na dłużej i na pewno będę tutaj zaglądać częściej.
    W wolnej chwili zapraszam do mnie, oraz do obserwowania jeśli Ci się spodoba.
    Choć ja dopiero zaczynam swoją przygodę z blogosferą.
    Zapraszam również na konkurs - para okularów do wygrania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za odwiedziny :)
    Życzę spełnienia marzeń w Nowym Roku i dużo,dużo optymizmu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę naturalnie rudych włosów! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. niektórych faktów bym się po Tobie nie spodziewała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziele z Toba pare punktow miedzy innymi nr 15 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. utożsamiam się z Tobą z kilkoma faktami. tak poza tym, świetna sukienka! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna sukienka ! do tego kolor włosów bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Popieram, nie farbuj włosów ! Będziesz żałować :) a filmiki na youtube, to też mój nałóg :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Punkty 3, 5, 8 i 13 dotyczą również mnie ;-) A panicznie boję się pająków! Wyglądasz uroczo w tej sukience, Śliczna jest!

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ;-)

    pozdrawiam serdecznie,
    A N E T T E ...ideaforfashion

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba każdej posiadaczce naturalnych włosów chodzi co jakiś czas pomysł po głowie aby je przefarbować. Ja kiedyś się skusiłam na rozjaśnienie końcówek. Do tej pory żałuję! Aż boję się pomyśleć co by było gdybym całe pomalowała :(

    OdpowiedzUsuń
  15. dawno mnie tutaj nie było, włosy Ci urosły! :) Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa z Ciebie osóbka:) Uwielbiam rude kobiety, nigdy ich nie farbuj, są boskie!!! Obserwuję z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki piękny dzień na urodziny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz piekne włosy a dodatkowo rewelacyjna klasyczna sukienka :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiekny kolor wlosow. <3
    Obserwujemy?
    http://msunseenxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. przeuroczo wyglądasz!
    a koloru włosów szczerze Ci zazdroszczę :D
    pozdrawiam cieplutko <3

    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ciekawe fakty i bardzo piękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. NICE OUTFIT!

    XOXO
    http://fashion-mask.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie farbuj!!!! Rudych włosów jak na lekarstwo, trzeba korzystać, że ma się tak unikatowy kolor włosów. Są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. też lubię oglądać mecze, kocham pizzę, minimalizm, podróże i kino, wolę domówki od klubów (chociaż tej drugiej opcji nie odrzucam) i też jestem strasznie blada, jak staje przy moich przyjaciółkach to mam wrażenie jakbym nie miała po prostu żadnego koloru :) a włosy naprawdę masz genialne, nie zmieniaj koloru :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Hahaha :) Wydajesz się być bardzo sympatyczna <3
    Dzięki za wizytę u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda by było farbować takie włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzieki :) Dziele Twa pasje do minimalizmu X

    OdpowiedzUsuń
  28. piekny rudzielcu, super post! zdjecie pod nim oddaje cala Twoja delikatnosc!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny post! Prosto i konkretnie, super :) I śliczne to zdjęcie...

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeeej, ale już Ci włoski urosły! Pomyśleć, że kojarzę Twojego bloga jeszcze, kiedy miałaś takie króciutkie włoski ;) Masz cudny kolor włosów i świetnie wygląda z Twoją karnacją, po prostu jesteś piękna! :)

    OdpowiedzUsuń

thank you so much!