środa, 15 stycznia 2014

Drunk in love.

Basicowe rzeczy są zawsze najlepsze! Sprawdzają się wszędzie a w dodatku komfort przy ich noszeniu nie zastąpi nam nic innego. Sweter to jakaś zdobycz mojej mamy, nie wiem czy second handowa czy z odzysku ale jest jednym z najlepszych w mojej szafie. Jeansy kupiłam w h&mie z kuponem -20% i zapłaciłam za nie niecałe 50 zł. Bardziej w noszeniu przypominają legginsy ponieważ są z dość cienkiego, rozciągającego się jeansu ale nie 'rozwlekają się' podczas noszenia więc dla mnie ogromny plus. Nienawidzę wypchanych kolan! Katuję Wam znowu futrem ale na taką pogodę przejściową jest idealne :)

Wracam do nadrabiania odcinków ulubionych seriali :) 
Miłego wieczoruuuu :)


 futro- [HERE] | spodnie- h&m | sweter- nn 





43 komentarze:

  1. rewelka! pięknie Ci w tym futrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie nosiłam futra, zawsze wydawało mi się niewygodne. ; > Może warto spróbować?
    Sama kocham rzeczy znaleźne w szafach mamy czy koleżanek.. no i oczywiście podbierane facetowi. ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja. Taki zwyklak :)
    Uwielbiam futra, a w tym kolorze naprawdę wygląda nieziemsko :)
    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz już długie włoski:)pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. chcę zapolować dziś na owe spodnie. Bałam się, że mogą się właśnie rozciągać, ale dostałam obalenie mojej teorii : )

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne futerko :)) w ogóle super wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobne futerko;D
    zapraszam też do nas www.ddoubles.tk
    Obs za Obs?

    OdpowiedzUsuń
  8. Zegarek jest rewelacyjny! ♥
    Obserwujemy i będzie nam bardzo miło jeśłi Ty równiez dołączysz do grona naszych obserwatorów ;)

    http://smileewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo stylowo! Zegarek prześliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz! :) prosto ale z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. prosto i fajnie ,swietne futerko i zegarek i jeansy!

    OdpowiedzUsuń
  12. super futro! i zazdroszczę spodni, ja ostatnio nie mogłam znaleźć na siebie rozmiaru :(

    OdpowiedzUsuń
  13. genialne futerko wygladasz super http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie ten kożuszek jest czadowy! Sama poszukuję czegoś podobnego dla siebie. I jak na srokę przystało złote dodatki bardzo wpadły mi w oko, uwielbiam takie błystkotki :) Gorące pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne futerko;)
    Obserwujemy:)?

    pozdrawiam:)
    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie, prosto i na luzie, a włosy masz piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurczę, jesteś bardzo stylowa, lubię do Ciebie wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. great outfit !! love your hair <3
    What about follow each other?
    Let me know :)
    have a great week-end <3
    xx
    Veronica

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniale wyglądasz ! Zestaw bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam http://etiennette-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice!!

    Federica
    http://www.thecutielicious.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Love your fur and boots, you look amazing!

    http://www.mursway.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne są te spodnie, sama uwielbiam rurki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Amazing outfit! I really love your simple and clean style :)

    XOXO
    http://fashion-mask.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  24. great look! love your coat and cool hairstyle :)

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowna stylizacja !! *.* wyglądasz fantastycznie!

    delavie-paula.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja!
    Obserwuje i zapraszam także do mnie :)
    thesusansite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

thank you so much!