niedziela, 12 lutego 2012

a lot of..

Hej Dziubki! Ogłaszam wszem i wobec, że ZDAŁAM SESJĘ (tak chwalę się!). No i z tego względu macie secik. Chciałabym zgonić grubość moich nóg na to, że mam 2 pary rajstop, ale chyba się tak nie da! UWAGA: Mam na sobie najlepsze buty zimowe ELEGANCKIE ( super słowo tak nawiasem mówiąc ), w których nie odmarzają mi kończyny i mogę je nosić z wszystkim na co mam ochotę. Wszystko za sprawą sklepu internetowego VERO-VILA, który był tak hojny i mi je podarował! <3 Wiecie ile czasu ja szukałam ŁADNYCH! butów na zimę, które nie byłyby na 15cm szpilkach i które mają w środku CICIKA ( fajne słowo nr 2 :D ). Zobaczyłam, zakochałam się! ODLOT normalnie :D Ps. Są na koturnie więc wszyscy wiemy, że wygodne + można je nosić na 2 sposoby ( wywinięte i nie! ). Drugi sposób zobaczycie w kolejnej stylizacji. Odsyłam do sklepu [ tutaj ] i do linka bezpośrednio z moim modelem [ tutaj ] ( swoją drogą 89,90! za ocieplane buty zimowe :O BAJKA! ). Nie, nie mówię tego tylko dlatego, że współpracuję z tym sklepem! Nie upadłam na głowę ! A dzisiaj jak je założyłam to oczy mi się świeciły, a papka śmiała all day ! :D Buziaczki :*

 buty- www.vero-vila.pl | spódniczka- stradivarius online | sweterek- bershka online | koszula- sh | komin- www.modneniebo.pl









Kilka propozycji ze sklepu VERO-VILA
( każdy obrazek jest podlinkowany do danego modelu ). + wybrałam buty, które sama chciałabym mieć w szafie i które mają świetne ceny!

ZIMOWE:






WIOSENNE:








JESIENNE:






LETNIE:







38 komentarzy:

  1. te musztardowe platformy są powalające :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw ;D
    Wszystko mi się podoba i każda rzecz z osobna ;D
    Gratulacje! :)
    Pozdrawiam
    (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, a buty jak najbardziej mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. daj spokój, nogi nawet w dwóch parach rajstop masz cudowne :* poza tym, zestaw mi się tak baaardzo podoba! wyglądasz na prawdę świetnie. no i cudowne buty, asortyment tego sklepu bardzo mi się podoba.

    pozdrawiam,
    www.littleberryblossom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję zdania sesji! :) ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny set :) rajtki by mi się takie również przydały i również noszę po 2 pary :) zdanej sesji zazdroszczę moja się ciągnie i ciągnie :/ w piątek mam dopiero 1 termin najgorszego egzaminu :(

    OdpowiedzUsuń
  7. gratki:)podoba mi się cała kolorystyka zestawu;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz perfekcyjnie.
    kolor. fason spódnicy i bluzki.
    buty. faktury materiałów.
    bardzo mi się podoba !


    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  9. ahh i gratuluję zdanej sesji ;)


    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG, ja już dawno zapomniałam co oznacza nosić ocieplane buty, a byłoby miło, bo uggi mi się nie podobają;) ciekawe słowo, na które zwróciła dziś uwagę to : wyśmienity:D kto tak mówi?

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zdanej sesji!! :) ..a butki śliczne :) pozdrawiam !:)

    OdpowiedzUsuń
  12. marzę o spódniczce w takim kroju! Boski sweter, boski zestaw!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ten sweterek, nie wiedziałam, że jest sklep on-line Bershki (thanks;D) !!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny zestaw- śliczne buty i sweter:)

    OdpowiedzUsuń
  15. perfekcyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. podobają mi się buty

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne rajstopy! :) ja sesję też zdałam, na szczęście ;p
    zapraszam do siebie na urodzinowe rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. spódniczka ♥ świetny zestaw moja droga :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mmm rewelacyjna stylizacja ! pięknie Ci w szarościach :))boskie buty
    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję, z tej okazji dałaś świetny zestaw.;) Wyglądasz świetnie, jak na uczennicę przystało - schludnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, świetna stylizacja!
    Najfajniejszy sweterek :)

    zuki-berlin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. super zestaw!
    Pozdrawiam serdecznie!
    Sonja1

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz bardzo stylowo- a to co mnie najbardziej urzekło to rajstopki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. zastanawiam się gdzie te grube nogi :]
    Gratuluję zdania sesji! mi też się udało i mam wolne od 02.02 <3

    zapraszam do mnie www.najpiekniej.blogspot.com /Ula.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wyglądasz :)
    Sweterek <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, jutro nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję ! :))
    Świetny set. :) Bardzo fajna spódniczka.

    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Naprawdę bardzo dobra stylizacja ;)


    Zapraszam do mnie
    http://cherrylassie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podoba mi się Twój zestaw, jest monochromatyczny ale ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładny zestaw w podobnej kolorystyce ;)
    ja też miałam problem ze znalezieniem eleganckich nie za wysokich butów do chodzenia na co dzień, a w szczególności do szkoły, ale niestety znalazłam tylko płaskie butki.

    OdpowiedzUsuń
  30. Podoba mi się ! :)

    Obserwujemy ? :)

    www.boyfashionxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

thank you so much!