poniedziałek, 6 lutego 2012

NEW IN.

Poprzednio był post o zakupach online, dzisiaj te moje nowe nabytki przedstawię, następnym razem będzie outfit, a po ałtficie będzie post o tym co możecie znaleźć w mojej torebce.
Z nowości tylko to, że w sobotę mam ostatni egzamin i potem 2 tygodniowy chill out. Mam nadzieję, że wtedy uda mi się przygotować kilka zestawów i nadrobić wszelakie zaległości blogowe.

Ps. Sorry za nie wyprasowane ubrania :D Zwłaszcza za sweter! :D


1. Metaliczna sukienka- Stradivarius online
2. Koszula- Pull & Bear online
3. Metaliczne buty- Pull & Bear online
4. 'Emu'- Luuluu online


5. Bluzka- Bershka online


6. Metaliczny sweterek- Bershka online



Zdjęcia detali i ubrań razem











43 komentarze:

  1. w srebrnych botkach sie zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. oh wow! i love it all! especially that sweater with the leather!

    Escape

    OdpowiedzUsuń
  3. 5 jest śliczna<3 podasz link do niej?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NatalaiaSrebro: sprawdziłam specjalnie dla Ciebie,ale tak jak myślałam, już jej nie ma :(

      Usuń
  4. cudeńka !
    zakochałam się w metalicznych botkach <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealne, świeże, czyste metaliczne... Aż mam ochotę mieć w swojej szafie jakąś z tych rzeczy ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. W cekinowych botkach jestem zakochana:) świetne zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ten sweterek z frędzlami i emu <3
    Zapraszam do mnie w wolnym czasie! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetności, cuda, cuda :> !!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozumiem że u cb. królują metaliczne barwy ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. te glitterowe botki są super. wszystko jest cudne! zakochałam się! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudooowne te ciuchy! :) Już widze stylizacje z nimi..
    Zapraszam na naszego początkującego bloga dotyczącego trendów ulicznych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rzeczy !
    Metaliczny sweter i brokatowe botki - EXTRA :))

    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne te rzeczy! Z wyjątkiem butów emu, wszystko chciałabym mieć w swojej szafie!! A metaliczny sweterek zachwycił mnie do reszty.

    PS radziłabym zmienić czcionkę, którą piszesz nazwy sklepów. Nie wiem jak innym, ale mi zlewa się z białym tłem i kompletnie nic nie widać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Metaliczne butki i sukienka są rewelacyjne!!! z niecierpliwością czekam na stylizacje z nimi :) pozdrawiam cieplutko i powodzenia na egzaminie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę wszystko w chłodnych barwach :) Bardzo podba mi się ta bluzka z frędzelkami z Bershki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Absolutnie wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudownie... naprawdę ... ja powoli się rozkręcam ... dlatego zapraszam do mnie :)moze warto coś pozmieniac
    Mile widziane "obserwuję" :)
    oj tak wszystko do noszenia !!
    :)KaRola

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne buty, miałam je zamówić, ale wtedy zrobili przerwe na stronie i gdy weszłam następnego dnia to juz ich niebyło :( zresztą wszystko fajne!

    OdpowiedzUsuń
  21. metaliczne buty są świetne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No właśnie dzisiaj widziałam u Ciebie ;] Ale pociesza mnie to, ze nie tylko moja się tak gniecie ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny blog
    miło go się ogląda i czyta :)
    zapraszam do mnie, właśnie zaczęłam prowadzić własnego bloga
    www.karostyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. botki z Pull&Bear są niesamowite! piękne!

    OdpowiedzUsuń
  25. srebro, szarości i metaliczne kolory zawładnęły Twoją garderobą! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. boskie rzeczy! :)
    zapraszam do siebie w wolnej chwili :) http://deleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne masz te nowe rzeczy! chce je wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Such a classy look! Love your shoes.

    xx Bernadeth G. from http://missbeatrix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne nowości, zresztą nr 1 i 5 <3

    OdpowiedzUsuń

thank you so much!