piątek, 17 lutego 2012

we found love.

Czy tylko u mnie za oknem jest śnieg, a termometr wskazuje 0 stopni ? Niech ten stan trwa jak najdłużej. Lubię śnieg i zimę, ale tylko wtedy kiedy temp. nie przekracza -5 stopni! ;-) Muszę się Wam pochwalić, że ostatnio przypadkowo natknęłam się na REWELACYJNEGO bloga kucharskiego- KWESTIA SMAKU ! (pewnie większość go zna, ale musiałam o nim wspomnieć). O mamo, przeglądam, patrzę i mam ochotę zjeść monitor! Przeglądam go od 2 dni, ponieważ przepisów jest masa i najważniejsze na różne okazje. Każdy znajdzie coś dla siebie. Ja mam zamiar wypróbować przepis na tortillę, pizzę i trufle w najbliższym czasie. Oprócz tego na komputerze zapisałam sobie kilkanaście innych, które chcę wykonać.
W dzisiejszym zestawie z nowości możecie zobaczyć buty ( Dzisiaj pokazuje je na inny sposób, ostatnio kożuszek był wywinięty, dzisiaj postanowiłam go podwinąć i wyszedł jak dla mnie świetny efekt. Przypominają mi trochę wzorem te z zary ) i koszulę upolowaną na przecenach w pull&bear. Mój zestaw idealny na takie dni. Prostota rządzi !

buty- www.vero-vila.pl | spodnie, marynarka- bershka | koszula- pull&bear | torebka- h&m









55 komentarzy:

  1. zestaw jak zwykle fajny, ale nie do twarzy Ci w takiej fryzurze. :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. zachwycam się okularkami już dłuższą chwilę i nie mogę się powstrzymać, żeby tutaj nie napisać..:)) Bardzo ciekawy zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  3. okulary <3 genialne, cudowne! Zauroczona jestem koszulą ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycona jestem kolorem tej koszuli, jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Such a lovely post. :3

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo pomysłowo ! :)
    świetny zestaw !

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw! uwielbiam takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o tak! kwestai smaku jest genialna! :) siwetna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kapitalne okulary!
    A buty świetnie wyglądają odwinięte.

    OdpowiedzUsuń
  10. haha rozwaliłaś mnie okularkami i fryzurą-czadowo wyglądasz-poproszę częściej!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw, a buty rewelacja ;) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. aaa, jesteś odlotem w tych lennonkach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham torebkę i okulary. <3 Mega.

    xoxo, M.
    http://themintmind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. koszula i okulary boskie <3 a nie bylo ci troche zimno? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + 1,5 stopnia i zimno ?! o nie kobieto :D co ty :P przez 7 minut zdążyły mi tylko przymarznąć uszy, a tak to luzik :) robiłam zdjęcia przy -15 bez kurtki :D

      Usuń
  15. ta fryzurka skojarzyła mi się z filmową Lolitą :) z KS polecam babeczki z serkiem mascarpone:)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie wyglądają te butki w takim wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. love your style!Great blog.Following you:)
    It would be so nice, if you follow me back:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Strasznie mi się podoba ta torebeczka...

    OdpowiedzUsuń
  19. nie poznałam Cię na pierwsze rzut oka!;) Cała stylizacja jest w każdym szczególe dopracowana, wszystko świetnie razem komponuje!
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej podoba mi się góra! No i Twoje włosy. <3

    OdpowiedzUsuń
  21. zakochalam sie w tej torebce!

    www.aleksandres.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna kopertówka i buty ;D
    <3

    OdpowiedzUsuń
  23. okulary! szkoda ze ja w takich nie wygladam dobrze:(

    OdpowiedzUsuń
  24. awww, faktycznie świetne te przepisy, chyba też się skuszę na coś :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepisy są rewelacyjne :)
    Koszula <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, jutro nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Fryzura najlepsza !! :> !! Fantastyczna stylizacja !! :>

    OdpowiedzUsuń
  27. Adorable look! :)

    Nice blog! :)
    Maybe wanna follow each other?


    xoxo
    Antonia

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny set! torebka fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  29. fajny zestaw;) świetny kolor torebki

    OdpowiedzUsuń
  30. Tak jest! Im prościej, tym lepiej :) Stronę Kwestia Smaku znam już od bardzo dawna i wprost ją uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny set :) buty są super!

    OdpowiedzUsuń
  32. Super stylizacja! W tych okularach i fryzurce wyglądasz genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. okulary + fryzurka = zupełnie inna osóbka ;)
    całkiem nowy klimat się zrodził ;)
    bardzo fajnie, podoba mi się :)))

    Pozdrawiam ;)

    ps. było by mi bardzo miło jak bym wylądowała na Twojej liscie obserwowanych blogów ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo oryginalny zestaw ;) Podoba mi się koszula ;)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale jazda! Kompletna zaskoczka w wyglądzie. Czadersko wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  36. wow, niesamowicie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  37. I love so much this outfit :)

    OdpowiedzUsuń

thank you so much!